Sista pausen

Så! Då tar vi en sista paus från skolan och tar påsklov. Kan inte låta bli att räkna ner hela tiden fast det är något jag inte vill.

Lämnade gymnasiearbetet nu idag och det känns som att jag ligger i fas. Insåg att det inte är så konstigt att man känner sig stressad när man inte har någon tidsplan på papper för hur man tänkt gå till väga. Men allt löste sig. Hade nog någon slags plan långt bak i huvudet hela tiden. Knasigt hur rakt på sak jag gått med detta projekt. Har nog satt lagom höga förväntningar på mig själv (inga alls) och gjordt det lagom svårt för mig.

Imorgon drar jag med Wille till Skåne över helgen och sen får jag se vad som händer resten av veckan. Bio me Dennis? Klättring med Cindy? Vårsalongen med Ellinor? Tyg till studentklänning? Jeansknappar? Outfit till skivan? Med mera med mera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0