Senaste dagarna har jag

Instett att jag borde vara stressad så då blev jag det. Imogon ska hela gymnasiearbetet in + jag har engelska läsförståelse prov. På måndag är det prov på islam och jag ska lämna in tes och argument till svenska nationella tal, på tisdag ska ja ha läst halva min engelska fakta bok, på torsdag är det inlämning av den feta stora tunga engelskauppsatsen. Måndagen efter det är det engelska bokredovisning och svenska nationella tal redovisning. Har lite svårt att somna de senaste nätterna... Men vecka 20 hörni. Då ska det nog lugna ner sig.

Puh
 
Men bra saker har också hänt:


Jag har köpt nya docs till urspringet 


Fått träffa mina fina kompisar


Ätit eggmuffins


Fått en tygpåse av Ellen <3


Och sytt klart GyA! Är nöjd med mina tre lagom simpla plagg och mitt genomförande. De sitter som de ska och blev typ precis som jag tänkt mig. Det enda jag har ändrat från grundtanken är att jag strök dragkedja och fickor på den sista luvklänningen (helvetesklänningen). Inte illa pinkat.

Det är inte bara läxor dessa två stressiga veckor, utan mycket kul saker händer inom en snar tid: på tisdag är det modevisning och Willes födelsedag. På torsdag är det mösspåtagning (och Studiebidrag;) och på lördagen fyller Sandrah år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0