Det är vår

Gatorna är soppade, har sett så mycket blåsippor på min senaste springtur och dessutom är jag typ nykär.

Har gått långa promenader med pojken i skogen och i stan. Hittat tyg till min studentklänning tillsammans och ätit glass på Medborgarplatsen i solen. Gråtit o skrattat, för det behövs ju det med. Har haft en klump i magen så länge men tror att den håller på att lösas upp nu, hoppas det. Det är viktigt att inte vara stängd och hålla saker inne. Det mår ingen bra av. Låt det aldrig gå så långt, och ljug inte, speciellt inte för de du älskar.

Men. Jag han inte njuta av våren så länge för jag är sjuk. Har nog dragit på mig influensa, ont i kroppen (inifrån?), öm i huden, svullen i halsen och kroppstemperaturen är helt fuckad. Det hela började med en ögoninflammation igårmorse. Det läskigaste är att jag drömmde att jag inte kunde öppna ögonen bara några nätter innan. Det enda jag hoppas är att jag inte hunnit smitta Wille. Han ska operera bort halsmandlarna och får absolut inte dra på sig nått före eller efter, så hoppas han klarar sig undan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0