Helg

 







Denna helgen började efter en långsam och inte så givande enteprenörlektion. Vilken tur att jag och sandrah har den fina förmågan att göra allt kul. Blev en blandad fredag med mycket känslor och missförstånd, fläng och tjo, för min del. Skulle somnat brevid min syssling Elin men det blev brevid min bästa mysarkompis Sabina. Vad skulle jag göra utan henne?
 
På  lördag mötte vi upp ett gäng (Sandrah, Ellinor och Elin) och fick en efterlängtad brunch på café string. Köpte nytt kavajtyg till mig från Ellen på tygverket. Mycket nöjd drog jag med mig Elin hem. Tillsammans prommenerade vi långsamt runt på Lidingö medans vi diskuterade livet. Till sist var det bara jag kvar och jag satt länge på en brygga. Jag blundade och hörde på vattnet när klucka, samtidigt som saker föll på plats och livet mycket långsamt redde ut sig igen utan några förlåt.
 
Idag (söndag) har jag röstat mitt första val. Vissa kommer tycker jag gjorde rätt andra kommer tycka jag gjort fel. Blev det rätt? Blir allt bättre nu? 
 
Det enda jag vet säkert är att det är mycket läskigt att SD är tredje störst. Vart är vi på väg? Vart kommer det att sluta?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0