Fredag

Idag är det en fredag igen och det enda jag har gjort är att sitta och läsa min engelskabok på min entreprenörlektion, som för övrigt är min enda fredaglektion. Jo det har också blivit lite av en grej av mig och Sandrah att sitta kvar i matsalen sist och prata om allt mellan himmel och jord. Undrar hur länge man kan sitta tills man blir utskickad?
 
Hade sett så mycket fram emot att få stå och bli kramad på Markus Krunegårds konsert på Grönan ikväll, jag var till och med lite stolt över att lyckats få med Wille på Krunis, men det blev inte av. Istället får jag stå brevid Ida och Axel och se på när de kramas. Inte vad jag tänkt, men det blir nog mycket fint och mysigt ändå! De drar också med någon Fanny tjej som jag väll får lära känna istället. Kanske till och med blir så att jag ändå får somna skedandes med honnom, vi får se! Livet är spontant, impulsivt och jag vet aldrig om jag har på mig tilräckligt varma/svala kläder. Har också dragit på mig en brutal hosta som inte verkar vilja gå över innan jag hostat upp mina lungor.
 
Invigde dessutom mina svarta(allderles för ovant tajta)jeans idag, och en ny tröja, som jag är helt hundra kommer bli en favorit
Det kanske också är dags att klippa sig, frångan är bara var? Hur?
 
203:e inägget sen jag började blogga igen i februari, knäppt så mycket strunt jag pallar skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0