V.36 2014

Denna vecka har varit som vilken skolvecka som helst, sytt, haft Svenska, haft engelska, Religon med Jörgen, tradition och utveckling, studenten kommer närmare osv... Det som kanske skiljer ut den från andra veckor:
 
Var på spontanbio med mamma och såg Woody Allens nya film "Magic in the Moonlight". Mysig film det där.
 
Har haft partiledardebatt med representanter från alla ungdomsförbund i vår skola. Stämmningen var helt crazy och det var uppenbart vilka som ägde ut vilka. *host* rödgröna *host* SD *host*.
 
Wille gjorde mig sällskap en kväll eftersom det är trots allt min ensamma vecka hos mamma. Hittade en servett som jag pussat på från Valborg nu när jag var hemma hos honom.
 
Det har varit väldigt fint väder för att vara september och jag har passat på att vara barbent varje dag eftersom det kan vara sista sommarveckan.
 
Jag har piercat min ena helix, vilket kanske låter jättespexigt, men det är bara högst upp på örat i brosket. Något som jag ändå velat göra fruktansvärt länge.
 
Sen har jag fått ett galet sockerpaket av min kanske äldsta kompis från Belgien. Perfekt tajming till min sockerlösa månad.
 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0