V.41 2014

I skolan är det kallt. Så jag väljer istället att ha på mig allderles för varma kläder. Vill ju inte behöva "...ta tag i en falukorv för att värma mina händer" citat Sandrah Carlqvist 6:e oktober 2014 12.28.

Imorgon börjar mönster två. Imorgon får vi också reda på vilka som ska få åka till Indien, och imorgon då åker jag till Bryssel.

Idag har jag sytt klart en skjorta på beställning till Idas kille Axel. Hoppas på att den sitter bra och att han blir nöjd. För det är i alla fall jag!

Nu ska jag sova på min Späckis Will(y)e och dofta på min snuffefiltströja som mirakulöst nog fortfarande luktar som honom.












Och nej Wille tycker inte det är så kul att plugga. Ändå gör han det istället för att göra viktiga saker som att sova, träna (och vara med mig ;))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0