Va på fest och jobba på fest







I fredag var jag och sandrah aliens på Sandrahs kompis Tamalis fyra-veckor-efter-halloweenfest. Jättekul kväll! Tror nog att jag och sandrah verkligen är ett bra party team. Vi blir som en, fyller i varandras meningar drar ut varandra på dansgolvet, trissar upp och håller varandra igång. Blir väldigt nyfiken på vad andra tänker när vi håller ihop som om vi var ihoplimmade. Skön stämning var det och trevliga människor! 

Igår, fredags checkade jag av ännu ett jobbpass på söder. Lite halvbakis Men ganska glad knattade jag mig dit. Som vanligt hade jag ingen aning om vad det var för tillställning, vilka jag skulle jobba med eller när jag skulle sluta. Men det blev en glad överraskning när jag fick vara med i ett väldigt bra team där Dessi ingick! Och att det var en femtiårsfest med Oskarsgalan tema och riktigt sköna människor var också ett plus. 

Och nu är det dags att vända tillbaka på dygnet för ännu en skolvecka!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback