Senaste veckorna

Har jag...
Varit och sett boyhood på bio. Superfin och med ett toppen soundtrack, verkligen en Clara film. Jag har också bråkat med mamma, tränat, jobbat (och levt lite på kakor), träffat min pojke, klättrat med Ida och Wille, börjat på gymnasiearbetet, sytt på jackan till mig och ja det är det. Hoppas kunna visa upp den kanske redan nästa vecka. Har sytt innerfickor idag! Egentligen inte så mycket att skryta om men så är det ibland, så länge det rullar!
 
En får ju göra sitt bästa med att försöka hålla sig sysselsatt och mysig med trevliga människor som håller humöret uppe vid denna tiden. 
 
Har bokat in flera arbetspass till jul så jag kommer ha ganska fullt upp tills då. Efter jullovet är det 9 veckors praktik med sportlov emellan. Det kommer nog bli tufft eftersom jag jobbar från 9-5 mån-fre. Hur ska jag kunna klämma in svenska, engelska, träning och kompisar då? Vi får se. Just precis nu känns det inte jääättelockande. 
 
Nu ska jag ta och klämma ur mig 330 ord till i min engelska uppsats.
 


Omedveten matchning

Omedveten matchning 2
Fuck yeah 

I måndags var det 10 mån för mig o Wille <3
Gul kiwi är bäst. Frukt och träning för att skjuta upp förkydningen som lurar i nacken på'en...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0