Och dom säger att stan har blivit tyst och ful och öde, älskling

En november onsdag och jag var klar först med kjolprovet. Vet inte om det är en bra sak..? Modellen är i alla fall väldigt söt så funderar på att göra en sån till mig med, lite 60 tal.

Igår började jag kolla på en skitläskig police serie som heter "line of duties" med pappa, vilket gjorde att jag nästan inte kunde somna. Satt också och diskuterade min framtid, vad sjutton ska jag göra? Har Inte så mycket mer att säga. Snart är det helg. Vad ska jag hitta på då? Låtsas plugga och flytta till mamma typ.








Kommentarer
Postat av: Sara & Elin

Åhh, sån fin modell på kolen <3

2014-11-11 @ 14:35:14
URL: http://besktkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0