Halloween helgen



Vi säger att de var helg redan på torsdag då jag tog en frisk prommenad med pappa på för att rensa tankar och hitta själen. Avslutade dagen med en lättnad wille som tillslut träffat min pappa på middag! Mycket trevligt.


Var på Boda(Borg)boo i fredags med Wille, hans systrar mamma och mormor. Fick träffa tävlingsgalna William och det slutade för mig med många blåmärken och bulor. Vi blev alla fruktansvärt skrämda ett par gånger i slutet. Tror det var för att skådisarna blev irriterade på att jag skrattade åt dom. Det är min skyddarefleks för att få mig att tro att jag inte är rädd. Det slutade med seger för lag mig, William och Paulina med tolv stämplar.


Ett av spökena ville följa med hem till Stockholm


Ja och sen idag har jag vaknat upp brevid denna galna, fina som inte kan låta bli att klämma på alla mina blåmärken...




Har också haft Charlies änglar maraton samt invigt julen med Sandrah. Det luktade lusse i hela ropsten så var tvungen att köpa saffransgifflar. Tycker det var passande sådär en dag efter alla helgons dag.


Sen staplade jag mig hemmåt i alla mina lager på lager och orangea mössa och kände mig perfekt klädd för novemberskiten. Nu ska jag sova gott men ensam! Gonatt. Imorgon får jag se Ida igen woopidoo och sen väntar läxorna för veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0