Packelipackeli

Imorgon vid denna tiden kommer jag förmodligen ligga helt utslagen i en fjällsäng (vad det nu är) efter en hel dags kamp med bräda i backen. Imorgonbitti bär det av till Vemdalen för att åka bräda och skidor med familj och "gud"familjen. Underbart! fast lite ensamt för mig kanske. Har verkligen ett eget tempo.
 
Wille åkte hem för ca 2,6 h sedan och det känns väldigt ensamt här nu. Jag förstår inte vad som händer när vi är tillsammans för tiden går så fruktansvärt fort, och vi får ingentig gjort. Jag trivs nästan lite för bra med min panna mot han trygga bröst. (Ja det är från Lisa Ekdahls låt "I Tveksamhetens Tid")
 
Ja nu ska jag bara slänga ihop mina grejer i en ikea kasse pch kasta mig i sängs! Kanske slänger in ett till inlägg innan dess. Puss o 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0