På rätt sida om okej

Igår var en mycket fin dag. Klungan är genialiska. Målar upp en galen,otroligtsjuktrolig men också tragisk bild av vårt samhälle. Då ställer frågor som man inte vet om de är djupa eller bara helt meningslösa. Som det mesta i livet om man tänker efter, tänker litegran att det är bara meningsfullt för att man är helt övertygad om att det är det, hajar ni?
 
 
 











Fina kvallitetsbilder från min fina mobil på: min skuttande glädjespridare Sabina, fin blå himmel som man själv får föreställa sig hur vacker den var, och en trött men ändå lika glad Sabina redo för att somna till gammal, charmig och nostalgisk spiderman från 2002.
 
Ja, jag bröt mitt sockerlöfte, men vi åt ju faktiskt ute för en gångs skull + lördag! Betyder inte att jag inte tar det serriöst nu.
 
Några favoritcitat från kvällen:
 
"Melon som är så gott! Men förbjuden på bio!?"
 
"Jag vill ha pulver i en annan form."
 
"Var det någon som sa häst?"
 
"Redan andra dagen har jag köpt en minigris"
 
"Men du som är så mycket ute i skogen, har du aldrig sett ett träd?"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0