Entwined

Efter att ha läst Sabinas fina inlägg om idag känns det typ ovärt att försöka mig på att skriva något fyndigt och värt. Så kolla in hennes blogg om ni inte redan varit där, har ju så många följare själv haha!

http://midnattskaos.webblogg.se
 
Men det har i alla fall varit vår och sol. Så vi jagade solen tills vi satte oss ner mittemot slottet och dinglade med fötterna. Jag tittade på medans Sabina o Sandrah käkade sina underbara browniesar med mjukglass medan jag knaprade på mina cahewnötter. Jag har nämligen bestämt mig för att försöka sockerfasta (inspiration från lirre) till påsk. Får se hur det går.
 
 
 
 
Jo och såhär gick jag o Sabina ihop ett bra tag idag. Finfina var vi.
 


Tänk att man kan bli såhär fin på blid när man äter...? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0