Det där med att romantisera vardagen

Underbart! 

Shit va igår bara flög förbi. Fredagar känns alltid så himmla stressiga på något sätt. Spelar ingen roll vad man plannerat, eller inte plannerat. Först stack jag tidigare från skolan för att jobba, sen stack jag tidigare från jobbet för att träffa William. 

Idag har varit en jättebra dag. En riktigt spontan dag, där jag bara levt i nuett och hoppat på det mesta. Det har varit en sån där dag där allt förstärks. Alla känslor känns extra mycket och allt smakar extra bra. Småsaker har gör mig jätteglad. Som att träffa ida på bussen, sol och lagom värme, frukost. Som om allt hänt i exakt rätt stund.



Vilka pärlor till vänner jag har. Ni gör min dag varje dag, och då menar jag inte bara Sabina, Krystian och Sandrah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0