Washington dag typ 1

Okej jag erkänner, det fanns tydligen ännu bättre frukost
Vacker mamma jag har

De har fruktansvärt fint golv här hemma hos Augustssons
Kan det bli mer Americana? 



Eastern market där jag bytte mina första dollars mot ett par fire opal örhängen
Idag besökte vi också lite monument, vi såg Washington monument på avstånd, 
vi hälsade på Lincon monument och Vietnamese Veterans Memorial.
Mycket imponerande sten må jag säga, vet ej om Emanuel håller med dock

Jag är fortfarande i kulturshock, men jag älskar det! Vi har bilat runt en hel del i Washington idag och jag älskar staden (än så länge, har ju inte sett "slumm områdena på West side och East side) men det är så grönt och skönt tempo. Sen är det så himla fin arkitektur. Vita huset är helt otroligt vackert! Hoppas på en närmare titt. Älskar George town och alla mysiga små restauranger och butiker. Vissa hus påminner till och med lite om Azorerna. Det är mycket mer färgglatt än jag förväntat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0