Sista dagen i DC























Idag har vi fått en guidad tur på svenska ambassaden och swedish house. Efter detdrog jag, Elin och mamma till Annies nails där vi lyxade med lite mani pedi. Första pedikyren någonsin för mig faktiskt, glittrigt och blått blev det förstås. Mysigt men lite jobbigt att låta någon annan röra ens äckliga fötter. Sen åt vi världens mäcktigaste men godaste milkshakes ena med oreo och andra med marshmellow. Gudomligt! 

Sedan kollade vi snabbt igenom skulpturparken och the mall (området där alla museum ligger på ena sidan och the capitol och Washington monument på andra). Innan vi drog till en riktig mall/outlet. Där köpte jag ett på underbara Nike för att prommenera genom hela Europa och NY med, de är så lätta och jag älskar dom. Sen har ni också en fin bild på mig i min AA badräkt och Elin som modellerar i min egensydda badräkt.

Imorgon sitter vi i bilen i fyra timmar för vi ska nämligen hela vägen till Niagara fallen. Så nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0