NY by night

Jag älskar det. Här finns allt. Färg, gammalt och nytt i en underbar blandning. Bra shopping, kultur... Får panik när jag tänker att vi bara har två dagar kvar, hur sjutton ska vi hinna med allt!? Försöker att bara njuta och sörpla i mig allt jag ser. Synd att min familj (ja, i alla fall på min mammas sida) inte den bästa på att plannera och strukturera med tiden. Det gör gör mig galen. Börjar bli trött på att komprimissa och tillhöra denna galna och jobbiga familj som jag ändå förstås älskar så.

Ikväll gick vi genom China Town och åt i Little Italy. Vi börjar lära oss det här med driks och att skatten aldrig räknas med, vilket är det enda här som jag finner fruktansvärt frustrerande. Efter det åkte vi ner till magiska Times Square. Därifrån gick vi vidare och såg Empire State på avstånd med huvudverk och lite lätt epilepsi anfall. Ikväll lyste byggnaden blått vitt och rött. 



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0