I marilyns atmosfär





Idag har jag varit hos Marilyn och ätit god mat samt vilat upp mig för imorgon då det är skola igen. Jag trivs verkligen bra hos henne. Hon gör underbart god och balanserad mat. Skulle må så bra av att bo hos henne och vara runt hennes atmosfär, hos min mammita och konstnärs mamma. 

Vi har diskuterat allt och pratat om farmor som betytt mycket för båda oss. Hon gick bort för tidigt. Jag har fantiserat om hur det skulle sett ut idag och vad vi skulle haft för relation eftersom många tyckt att vi var mycket lika och att hon såg sig själv i mig. Svårt att tänka sig, men som tur är så finns hon runtomkring oss, i knappen på mina byxor och i skeden i Marilyns sockerskål (som för övrigt matchar mina byxor). Hoppas ni haft/har en bra söndag hörni!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0