Från Newark-DC


Godmorgon! Idag vaknade jag upp i Washington DC hemma hos min fina syssling Elin.

Igår åkte vi genom tre delstater innan vi kom fram till Washigon DC. New Jersey , Delaware och Maryland. Vi åkte förbi en hel del majsfält och typiska amerikanska bondehus med stora verandor, gigantiska stolar, myggnät och flaggor. Fick mycket bilder i huvudet från serier och filmer.


Pitstop på KFC




...
Shit vad vi åt igår tror jag aldrig kommer bli hungrig igen
En underbar känsla var att åka på en bro upp i himmlen och lyssna på Springsteens "river", när vi dessutom var i New Jersy hans hemstat.


När vi äntligen var framme prommenerade jag och min lilla älva till hennes skola.
Och till hennes smultronställen i skogen



Sen fick jag träffa hennes pojkvän Max som var jättetrevlig. Vi låg i princip och skrattade och diskuterade drömmar tills jag sommna och han gick hem. Det är mycket enklare att prata engelska än jag trott, men det känns så skumt med amerikansk engelska. Känns lite som jag är i en film. Allt är nog ganska mycket som jag tänkt mig och det här med amerikanskt utseende är verkligen en grej tycker jag. Himmla fint är det här i Washington. Spännande att få se vad vi hittar på idag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh my god!!! Så avis! Gud vad coolt och häftigt allting verkar!!
Puss❤️❤️

2014-06-15 @ 08:41:16
URL: http://designbylinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0