Flygresan

Fingal började larva sig direkt
Mamma var invalid, med sin fotbollskada och fick sjuts en bit
Jag hittade ett laddningsstopp på Arlanda terminal 3
Emanuel var lite söt på flyget till London 

På flyget till Newark kollade jag både på the secret life of "Walter Mitty" och "The Grand Buddapest Hotel" den ena mycket fin och den andra inte alls vad jag förväntat men bra den med.
Och jag höll förstås också koll på flygrutten
Jag hade också turen och fick fönsterplatsen, men det var en vinge i vägen och moln hela tiden så tyvärr inte mycket att se.

Efter att ha landat gick vi först runt i cirklar på flygplatsen och sen när vi väll hittat hyrbilen åkte vi runt i cirklar runt hotellet. Tror alla var lite trötta...

Imorgon bilar vi till Washington så då börjar äventyret på riktigt!


Såhär ser vår rutt ut börjar i Newark ner till Washington upp i Kanada och ner till New York. Med en hel del coola stopp på vägen som Niagara fallen och BJ fabriken.

Shit nu ska jag sova 00.52 amerikansk tid och 06.55 svensk tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0