Att jobba med halsfluss

Jag hade glömt hur jobbigt det är att ha halsfluss. Kan inte svälja, kan inte andas, kan inte sova, jag blir andfådd av att försöka prata.

Igår jobbade jag med Sandrah på Mäster. Åh fy vilka krävande människor, hela tiden fick man springa och hämta grejer och en kvart innan alla gäster skulle komma så fick vi ändra om borden från avlånga till runda. Hela. Jävla. Dukningen. Jag som hade tänkt ta det lungt, aja nu får jag skiten. Varför i helvete sa jag att jag skulle jobba på måndag? Ångrar grovt.

Vad skulle jag gjort utan dig sandrah? Vet verkligen inte! Du är så fin, min räddare i nöden, men att du fick jobba så hårt och i 13 timmar var inte riktigt vad jag tänkt.




När vi skulle ta oss hem 02.30 blev det många stopp på vägen för att orka ta sig vidare.





Din quasimodo bild kunde inte uteslutas

Fick i alla fall med mig en fet bukett, tårta och jordgubbar
Sen kom kampen med att försöka sova


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Låter iallafall som att ni har haft det sjukt trevligt! DET ÄR BARA ATT STÅ UT CLARA FÖR DET ÄR MINUS 4 DAGAR TILL SOMMARLOV!!!

2014-06-08 @ 15:25:36
URL: http://zetacheeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0