Sushirolls och champagne

Idag fick jag äntligen mitt bagage! Nu kan jag slappna av på riktigt. Mötte upp Sandrah vid tc för att äta sushirolls efter färden till Arlanda. Så gott och prisvärt skulle jag säga. Fina var dom också, speciellt soja fiskarna. <3 



När jag kommer hem ser det såhär fint ut i våran rabbat, det bara lyste! 


När mamma kom hem fick vi äntligen tid för att fira hennes 47års dag och min födelsedag, som det faktiskt bara är 20 dagar till..! Kommer ju sitta på ett tåg mot Madrid då så lite svårt att fira då. Vi fick i alla fall en fin solnedgångspromenad, champange och choklad doppade jordgubbar innan jag var tvungen att packade för Skåne och tågluff.




Shit nu blev det visst lika sent som igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0