PARIS

Paris på 24 timmar gick förvånansvärt bra! Vi hann prommenera upp och ner för hela Champs Elyseé från triumfbågen till Loovren. Vi hann sitta under det upplysta Eiffeltornet samt äta billiga macarons och dricka fake champange. Kunde inte önskat för en bättre födelsedagsplats, men det har fortfarande inte slagit mig att jag är 18. 

Paris var som en dröm. Det är precis som man förväntat sig. Känns som man är i en film. Vill komma tillbaka hit med min fina pojke någon dag, eller ja alla jag älskar.


Min tåglunch från Amsterdam

Gaia dosn't give two fucks on Champs Eysee 
Bara i Paris 





Le loovre 



Mustaschtejp


Såhär fint glittar Eiffeltornet varje timme och detta var mitt tolvslag



Notre Dame





Södra Frankrike är så fint




Min födelsedagsmiddag <3, vi är fruktansvärt nyttiga.

Nattåget sög men nu är vi i Madrid! Hoppas jag inte blir sjuk för jag mår inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0