MADRID

I Madrid blev jag sjuk. Hemsjuk, febrig och förkyld. Stannade därför en hel del på hostellet, vilket kanske inte var den bästa idéen eftersom det gjorde mig mer deppig. 
Som tur var han jag i alla fall bli tillräckligt frisk för att utforska staden lite. 

Madrid är väldigt vackert. Det är annorlunda från allt jag sett. Färgen, arkitekturen och atmosfären. Fick en känsla av att människorna är väldigt sega, inte så hjälpsamma och ibland till och med otrevliga. Vet inte om det bara var jag. Något som däremot var ett plus var spanska köket! Tapas och churros och om man går till rätt ställen så är det väldigt billigt med. Sista dagen var vi på gigantisk underbar marknad där det fanns så mycket fint! Det jobbigaste med Madrid var värmen. Speciellt för någon som är sjuk. Men vi kom nog på den värsta tiden på året...

Sista tågstationen vi åkte ifrån var helt crazy fanns en regnskog i mitten med sköldpaddor och fåglar!

Vårt hostel var ett gammalt stott


Lägenheterna mittemot
Stökigare blev det






Någon fick haff






Spanska dunkin doughnuts
Spanska mangosar (i min säng)



Mustachen i Madrid








Yasmins sista dag
Churros till frukost


Hejdå hostellet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0