En sån där lite av varje dag









Igår var det 10 dagar kvar till min 18årsdag. Så vi drog hit lite snälla skåningar, åt tårta och kollade på matchen. Hejade innerst inne på Argentina för tycker de spelar mycket bättre, men jag vill ju inte ha ledsna tyskar när jag är i Berlin. Innan det tog vi också en promenad i skogen för att se ifall det kommit några kantareller. Det var verkligen på gång, men jag såg mycket fler (stora!) sniglar...

Idag är det struntväder, men jag måste ändå in till stan för att fixa de sista sakerna inför resan. Min laddarsladd till mobilen pajade som perfekt nu innan resan, men det finns en sak som är bra med detta väder och det  är att jag får chansen att använda mitt fina Van Gogh paraply! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0