BERLIN

Berlin staden med Currywurst, döner och Kebab. Med ett grymt nattliv och så mycket historia. Önskar vi hade haft mer tid att gå runt i denna stora stad. Känner att jag inte riktigt fått grepp om om den. Men jag kommer definitivt tillbaka för att utforska, fo shizzles.
 
Första natten lämnade vi de med mest sömnbrist gick ut och tog en pizza i Kreuzberg... 
...där Caroline rullade sin förata cigarett
Såhär såg gaias säng ut när vi gick för dagen. Russin och vodka "tamponger"
Ampeldam
Min signatur för denna tågluff är min mustachetejp, denna placerad framför Deutscher Bundestag (riksdagshuset)


Gaias grymma kommunist souvenir brevid John Lennon och den svenska fotografiska knappnålen :)


Döner innan vår pub crawl

Känner mig så töntig med dessa proffisiga shisha experterna
I slutet av denna natten hamnade på den skummaste cluben någonsin. Det var en så häftig lokal med två olika dansgolv en med nostalgisk musik och en en med typisk dansmusik. Stämmningen kunde varit bättre dock men vi dansade som galna endå. Kände mig som en VIP gäst när vår pub crawlgrupp fick gå framför alla andra


Det bästa var nog när vi dansade i buren och hittade den andra delen av vår grupp som vi trodde vi förlorat för kvällen.
Gaia hittade en vän
Nyktra Clara...
Gjorde en liten henna val
Det bästa jag han se av Berlin var absolut East Side Gallery em del av muren med 160målningar av konstnärer från hela världen.

Gaia framför Gaia
 












 
Förintelseminnesmonumentet. Rekomenderas verkligen! En stor betonglaburint som symboliserar att vad som hest kunde vänta runt hörnet under andra världskriget.

 




Vi avslutade sista dagen med världens godaste ravioli ironiskt nog på en fransk resturang i Kreuzberg 


Och ett besök på gaybaren 
tåglufffrukost sista morgonen i Berlin

Hejdå Berlin och Hej Amsterdam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0