AMSTERDAM

— staden som luktar braj och belgiska våfflor. Staden där man nästan bilr påkörd av en cyckel vart man än kollar, eller som i mitt fall är den som nästan kör på folk. Inte säker på vad jag tycker om den lagliga marijuanan. Är däremot helt säker på att jag inte tycker om red light district och prostitutionen. Får mig att bli så ledsen och tappa hoppet lite.

Jag älskar Amsterdam. Även om det är stressigt att cyckla för att det är så mycket trafik att hålla koll på så är det så värt det. Amsterdam är inte så stort och det är väldigt platt, så det är ett super transportmedel och sätt att se hela staden. Alla små ihopklämda hus som lutar åt alla håll och alla kanaler och pilträd är så fina. Skulle säga att Amsterdam är som en blandning av alla städer i Europa som jag varit i Belgien, Paris, Berlin och säkert Venedig. Ser ut som gamla stan i hela stan

Jag hade en så dålig upplevelse med hash och marijuana dock, så tänker aldrig mer testa igen. Tycker nog inte att ingen borde riskera det. Jag tyckte inte alls om att tappa controllen på det sättet och då började jag bli paranoid vilket är det dummaste man kan göra. När man börjat oroa sig är det så svårt att ta sig ur. Men jag är okej nu! Fick träffa Sander en dag. Nu åker vi vidare till Paris och imorgon är det min födelsedag!















Lämnade lite mustasch i Vondelpark


Tog en milkshake på en gammal kvinnobar 



Jordaan området





Stroopwaffels 👍


Margauxs new low



Red light district 



"Escape"



Min älskade morgon rutin. Vattenkokaren<3







Titanic moment












Van Gogh museum








Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad härligt ni ser ut att ha det! Synd dock med det dåliga hashet ;) skynda dig hem! Jag saknar dig ❤️❤️

2014-07-22 @ 13:16:44
URL: http://midnattskaos.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0