Lite vår i humöret och i själen

Shiit vad tiden bara går! Känns som det bara var igår jag sa att jag såg fram emot att sy korsetter, och nu har jag gjort två. Imorgon har jag två roliga prov på eftermiddagen efter varandra... Men! När de är klara ska jag hämta min käraste lilla skåning från centralen! Ottilia ska bo hos mig från tors-mån och sen kommer Karla också hit och stannar från fre-sön. Åh vad jag saknat mina små skåningar. 
 
Sen är det ju sportlov! Jag har bestämt mig för att stanna i stan och gå på museum och utställningar med lilla Ellinor och de andra som är hemma. Bland annat Liljevalchs vårsalong, åh så jag längtar att få vara turist och upptäcka och utförska i sin egen stad är något man lätt glömmer. 
 
Och sen är det vår!
 


Hehe jag har bara nålat bandkantningen på bilden men så fort jag får tid ska jag handkasta dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0