Dags att börja igen?

Bild från förra året. Javet visst har jag grymma ansikts muskler. Borde bli skådis.
 
Hello!  Tänkte att det kanske var dags att göra ett nytt försök igen, sådär ett halvår sen senaste inlägget. Läste igenom hela min blogg igår och det faktiskt riktigt kul och konstigt att läsa sina gammla tankar och minnen. Saker som man inte alls tänker på eller tycker mera. Däremot ussh för alla de senaste depp inäggen. Verkar mest ha använt bloggen för att skriva av mig när jag inte varit på topp. Så mitt mål är att jag försöka ändra på det. Plus att jag verklingen vill träna på att skriva! För fy vad jag blivit dålig på det! Skriver bara sms och instacaptions... Just nu vill jag avsluta varje mening med en smiley istället för en punkt! ILLA!
 
Vad har jag att berätta just nu? Livet rullar! Har träffat helt otroligt fantastiska människor sen jag börjat på gymnasiet. Så jag antar att "ni" kommer att få se mycket av dom här (om jag lyckas uppdatera någon gång då och då). De är så inspirerande, galna, smarta, roliga och mysiga. Visste inte att jag älskade att kramas så mycket! Eller att bli naffsad på!? o.o
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lirrääää

PUSS PÅ DIG! börja blogga nuuu!

2014-02-04 @ 20:37:31
URL: http://designbylinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0