Glögg

Igår den fjärde advent hade jag min första glöggfest och jag tror nog det var väldigt lyckat! Det blev mycket varmt i pappas lilla lägenhet när den fylldes av fint folk med varma hjärtan. Note to self nästa gång: mer glögg, mer folk, tidigare datum.

Det känns lite som en dröm. Klockan bara plingar och det kommer nya strömmar människor. Hallen fylls av skor och jackor, folk tar för sig, lagar nudlar och folk klickar med nya människor. Det är glädje.

Dock är det också jobbigt att vara hostess jag känner väldigt mycket ansvar och önskar att folk kunde ta hand om sig själva bättre, men det ingår! Allt blir vad man gör det, och det är verkligen sant.

Här är några små stunder som jag lyckades fånga med min lilla pixliga mobilkamera




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback