Tillbaks i storstan och allt annat

Nu är jag hemma igen och på något vis känns det som evigheter sen. Ändå så är allt ganska så precis som jag lämnat det. Det är jag som är annorlunda, rikare på erfarenheter som får mig att inse hur mycket jag trivs här och hur mycket allt och alla betyder för mig. 
 
Så vad har jag hunnit göra under denna vecka? Oj det känns som en månad. Jag har gjort allt och inget. Jag har fått Wille att prova alla mina ringar och fått världens finaste armband i födelsedagspresent, firat Ellinors 18års dag och min namsdag, sovit hos Sandrah, fått dunderfrukost och pratat i timmar om allt medans dagen gått, kollat på Pulp fiction i rålambshovsparken med ett fint gäng omkrig mig och en fin pojke i knät (Sandrah du är också fin), vaknat brevid samma fina pojke de senaste två nätterna, fått besök av allderles för många skåningar och kört hem från Fridays i storm och översvämmade vägar. Kan inte säga att jag inte är nöjd med denna vecka.
 
Nu har jag jobbat elva och en halv timme och ska sova själv för första gången på en vecka, vilket känns lite tomt. Imorgon får jag äntligen träffa min fina gotlänning! 
 

(12:e aug) fika i en park
(12:e aug)
(13:e aug)

(13:e aug)
(13:e aug)
(13:e aug) det spårade med mustascher som centerpartiet delade ut av någon anledning 

(13:e) Travolta på duken
(13:e) kolla vilken mysig tjej

(13:e) Oj vad jag bara ville pussa på den pannan (och det fick jag sen)
(14:e) 
(15:e) shit vad det regnade denna dag, är det kanske hösttider på väg?

(15:e)
(15:e) Karlas komfirmation på T.G.I Friday

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0