Du går nedtryckt i två alldeles för grova skor, det börjar visst bli höst

Men den är aldrig riktigt lika grym och svartvit som man tror.

Hej. Jag har klarat av första dagen av skolan och det känns som om jag aldrig haft sommarlov och kommit tillbaka till mitt slitna-gamla-skol-jag. 289 dagar kvar till studenten. Jag vet inte vad jag ska känna. Så nu ligger jag i min säng och lyssnar på Wille sucka och stöna över sitt schema vilket gör mig glad på ett konstigt sätt. <3 

"Mitt liv skulle vara mycket bättre om jag bara kunde vara inlindad i massa lakan... Som var nya och rena varje dag" 

Yeah alla drömmer vi om något

 
Mogna och goda avocadosar gör mig glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0