Ottilia flyttar till Öckerö

Igår drog Ottilia ihop alla sina vänner från olika delar av Sverige och samlade dom i ett hus mitt ute på landet. Modigt! Men det kan ju inte bli annat än lyckat eftersom en vän till Ottilia inte kan vara annat än bra. Det bjöds på glowsticks, jello-shots, kladdkaka, chips och musik. Vad mer skulle man kunna önska sig? Jo att få träffa en syssling där mitt ute på landet som kommit hela vägen från Göteborg. Världen är väl liten?

Så nu flyttar alltså Ottilia till en liten ö utanför Göteborg för att plugga samhälle och segla över de sju stora haven. Jag förväntar mig få höra helt underbara historier om detta.































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0