Imorgon börjar sista året på gymnasiet

Och jag har i stort sett bara låtsats om ingentig tills nu. Kanske är dags att börja med framtidsplaner, rutiner eller bara förbereda sig mentalt för höst och vinter, men vi tar det imorgon.
 
Just nu vill jag bara fortsätta att leva såhär i min fina dröm:
 
Fika med vänner och träffa familjemedlemmar bägge sånna som man inte sätt på allderles för länge, vakna upp och somna brevid de jag älskar, äta goda frukostar/lunchar/bruncher i sängen, ta kvällsprommenader, träffa fler fina vänner på stan, sova på bord, lyssna på stadsbrus samtidigt som man blir kliad i håret, samt bli pank på spontan gråtbio, ett juicepaket och naturgodis. Underbart.
 
Men imorgon är det dags att vakna upp till verkligheten. Skola, någorlunda tidsuppfattning, läxor och lärare. Tur att jag har mina skräddare, helger och lov.
 












 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0