Finbesök

Jag behövde inte vara ensam länge här i skåne för titta vilka som tog tag i sin kragar och satte sig på tåget ner hit! Underbarat att få se några från min skäddarfamilj. Ni gör mig så glad och hel. Vi har hunnit åka över bron till Danmark och strosat, tagit en snabbis till Malmö, hängt i Ystad och ätit pizza och kvällsbadat från bryggan i det varma vattnet i Svarte. Übermysigt har vi haft. Idag åker de hem men de fick en trevlig kväll på Ottilias hemmafest här mitt ute på landet. Det var något nytt!
 





 



 



































 



 




 

Kommentarer
Postat av: Hungrig Ellinor

Dom där oreo kakorna såg muchosgustos ut :3

2014-08-09 @ 23:04:35
URL: http://zetacheeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0