Ännu en skolvecka drar igång

Tiden springer och jag är inte ens säker på vad jag gör med den? Känns mest som om jag förflyttar mig och mina prylar från A till B till C till D till A igen. Tiden den spenderas konstant på tåg, till fots eller på cyckel med mina "livs-planerings-listor" som lyser upp mobilskärmen. Jag kollar inte på serier, är inte på tumblr, jag läser inte, jag syr inte, inte ens läxorna har dragit igång! Vad gör jag ens?

Måndagen börjar med Gotlands ramlimpa
Måndagkvällspromenad vilket resulterade i att jag stannade aningen längre... Så svårt att lämna denna mupp
"Försov oss" och missade min första engelskalektion. Detta ska absolut inte bli en vana
Har verkligen påbörjat denna kavaj nu när man har alla tyger och börjar klippa ut delar då kan man vara säker på att det kommer bli nått som avslutats.
Hejdå skåpet för dagen
Köpte fodertyg hos en ytterst trevlig liten självlärd skräddargubbe på Siden Carlsson. Han skröt fint om hur kungahuset köper lila fodertyg hos dom. Vinröd acetat blev det till pappas randiga mörkblå kavaj

Sist men verkligen inte minst har jag fått prata ikapp lite med fina Ida om vad som händer i livet. Han inte ens ta igen hälften av vad jag missat. Glömmde förstås att ta bild på denna vackra människa, men det kanske bevisar att vi hade fullt upp med annat! Kan inte fatta hur vi inte kan ha setts på så länge! Vi som båda är så bra på att plannera?

Imorgon blir det jobb på Atlas Copco med Carlos och co. Hela helgen är plannerad och på måndag har jag mitt första prov i trean. Nu ska jag försöka ta och lunga ner mitt schema för jag blir så stressad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. (Det är bara i en viss persons famn som jag kan slappna av till 100.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0