Spökboll

Igår efter skolan gick jag på boxningspass med Lirre, så kul! Sedan hade vi jättmysigt. Linnea lagade en dundermiddag och vi kolla på en gammal feelgoodfilm som hette "jump in!" Blev så taggad på att hoppa hopprep.

Sen klädde jag ut mig till princess peach för att möta upp min mario och co. 
Här har ni dom


Alltså denna bildserien, ni är så synkade! Ser ut som ni ska baxa något



Och lagets stjärnor

Vi förlora förstås första matchen vi spelade, men det var en himmla spännande match måste jag säga! (Även om jag verkligen inte tillförde något). Blev inte den tidigaste kvällen men jag och sabina lyckades komma upp. Aningen lättare när man har god frukost som väntar. Nästa år då jäklar ska jag ha tränat och då vinner vi både kostym och hela skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0