Sol, ida och No Calsones

Igår var måndag, jättesoligt och jag kände mig trött på mina standardplagg. Så jag drog fram mina knästrumpor som jag kom på var himmla coola. 

Jag drog till ida och vi laddade upp för våran galna game of thrones drinking game! Och ja ni kan nog gissa vad som hände med kvällens gång....





Detta är mina sista bilder för kvällen. Som för övrigt slutade med att vi satt på askrikebryggan med en liten, men bra högtalare och sjöng som galningar. Det blev också lite smått klassåterträff då Axel och Oldenburg kom förbi.


Idag har jag varit himmla dålig på att ta bilder men det har varit en underbar dag  på stan där jag träffade min nyklippte Wille och prommenerade och myste i solen. 

Nu har jag precis varit på musikhögskolans motsvarighet till melodifestivalen - SMASK där min storebror Marcus och en kompis ("No Calsonens") uppträdde sin låt "Italiano". Mycket vågat! Jag är impad och stolt över min larviga bror!

Ja här har ni ju dom! Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0