Helgen på Möja

Har haft en underbar helg på Möja ute i skärgården med de flesta av mina älskade vänner! Vi har hälsat på lamm, får och höns, träffat sabinas familj, spelat band hero, spelat kort, ätit god mat som sabinas mamma hade lagat och bott som i ett kollektiv på Möjas vandrarhem, och ja förstås bara myst och skrattat med varandra! Vi fick till och med besök av ett par spindlar. 
 
Igår delade jag min sovsäck med Sabina i en liten våningsäng där linnea sov över oss. Vad säger det om oss egentligen? Tror nästan jag håller på att bli kramgalen och beroende av människors närhet. Är det verkligen nyttigt?
 
Såg nu att jag inte fått en endaste bild på varken Ellinor, Krystian eller Brette! Men jag ska få lite bilder som Ellinor tog med sin systemkamera med. Här är i alla fall några av mina favoriter av de som jag tog:
 
Typ det första de gör när vi alla kommit fram



Ja det var lite blåsigt...



Tvillingarna Emil och plutten trivdes bra hos wille och dennis





Sabina har blåsippor i sin trägård. I sin trägård!?? Det är inte illa.

Undrar verkligen vad det var som hände här för det minns jag inte
Sandrahs finurliga gameface









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0