Hej

Ville bara säga att jag lever och har det ganska så väldigt bra! Har tränat, prommenerat i vackra soliga Stockholm, fått bio aderenalinruch av nya spindelmannen, ätit god mat (La Neta tacos <3) och goda frukostar (är inne i en scones period igen). Ja, jag har gjort sånt som jag tycker mest om helt enkelt. 

Har tyvärr inga bilder, men jag kan säga att de fina scenariona jag upplevt förmodligen inte skulle kunnat fångas på bild, av min hand i alla fall. Och om jag inte tar bilder betyder det nog att jag har det bra och fokuserar på nuett iställt. Trots att jag förståss tycker det är kul att amatör fotta, så finns det i alla fall kvar i mitt minne.


Har också hängt med den här fina ponken (som säkert tycker att ett eller två hårstrån ligger fel på denna bild, som vanligt).

Men glad zombie Jesus dag på er! Har inte fått något påskägg eller nått godis alls så jag tvingade mamma att köpa lite Anton Berg vuxengodis till mig, yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0