Hej hej hallo



Två dagar kvar sen är denna vecka klar. Shit vad det rullar! Snart är det maj! Det finns mycket att se fram emot men också mycket som jag bara skjuter upp. Om jag hade varit en superhjälte ifrån "all my friends are superheroes" så hade jag helt klart varit The postponer. Jag måste köpa interrailkort, fixa med flyg, skriva till mitt sommarjobb, fixa med modevisningen, fixa visa elektronkort och ja plugga en hel del förstås! Puh kommer bli några tuffa veckor innan det ebbar ut för skolans del.

Föresten så har han, the one and only, Wille levt på denna jord i arton år idag så stort grattis till honom! Det gjorde du bra. Jag älskar dig.

Ehm ja vi kan väll låtsas att jag är det där lilla lammet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0