Give me that slow knowing smile

Igår morse vaknade jag av att Sandrah och Linnea satt och kollade på mig med busiga leendende och scones i ungenen. 
 
Sedan mötte vi upp Ellinor i stan dr vi stapplade omkring för att hitta något fint till Sabina (vilket vi förstås gjorde!).
 
Trötta och nöjda åkte vi hem till linnea där Sabina tillslut anslöt sig till vårat tacobord och ja sen kan ni nog gissa vad som hände...

Sandrah tyckte det var konstigt att jag la i kärnan för att guacamolen skulle hålla bättre, jag tycker det är smart.



Sandrah fick tre bilder för hon var så glad och söt
Fina Ellinor
Fifiluriga fialotta sabina
Kanske en ännu mera fiffilurigare linnea


Kanske har sabina fått ett fint medelande från någon fin lite pojke...? *Smirk* *smirk*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0