Den 12:e april 2014 i svart & vitt

Igår blev det påsklov och jag var med Sabina, Wille och Dennis hemma hos Brette. Vi spelade rockband, bakade och tjockade oss. 

Senare när jag och Wille väl tagit os hem till pappa visade det sig att jag glömt mina nycklar i huset hos mamma. Så inte förens någongång mellan 02.30-02.50 var vi inne i lägenheten och kunde hoppa i sängs. Ett typsikt Clara äventyr. Så fruktansvärt söt bror jag har som möter upp mig vid den tiden på dygnet bara för att ge mig mina nycklar!

Godmorgon/goddag
Matkoma efter pannkakor. Åh vad jag älskar vår bubbla. Varför kan jag inte alltid få leva här?

Liten ynklig sjuk kanin, inte mycket energi alls kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Så grymt söta! Men tråk med lill kaninen :(

2014-04-13 @ 18:11:48
URL: http://zetacheeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0