Efter opperationen

Nu är det över. Ligger här och vilar och tar det alllmänt lungt.

Opperationen gick bra, men gud så konstigt det var att bli sövd och vakna upp efter. Man känner liksom hur det snörrar till sen mins man inget tills man vaknar. När man vaknar är man också jätte snörrig och man känner sig jättekonstig. Sa tydligen skit konstiga saker när jag vaknade och var helt drogad: "superduper, säg till dom att de var jätteduktiga, superduper..." nått sånt typ och annat mummel.

Just nu ligger jag och läser "boktjuven" som verkligen är jättebra! Tyckte verkligen om inledningen. Sen ligger jag också och planerar vad jag ska göra med nästa månadspeng behöver verkligen köpa en maskara...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0