majmajmaj

Game of Thrones tar slut och jag har träffat en ny bra vän, en som inte bor så långt bort heller. Som gillar naturen, mat, vin och gammal svensk musik.

Varit i London med några av dom bästa och mest inspirerande människor jag känner. 

Jag har äntligen sytt klart min kappa!!

Har även städat mina tyger i marikondo-anda. Och lagat en klänning som jag råkade klippa hål i direkt när jag sydde klart den för över ett halvår sen. 

När jag ser tillbaka på månaden såhär så inser jag att jag kanske hinner med en del ändå. Dagarna fylls inte bara av tankar på vad som ska göras. En del blir faktiskt också gjort även om det kanske inte är så mycket som man hoppas på.

Fått blommor bara sådär och hållt någon i handen tills den blivit tom på blod. Varit väldigt borta i mina tankar, men ändå lyckats leva mer i nuet än på länge.




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0