jag har klippt mig!





Runt den här tiden förra året fick jag ett sug efter att klippa av en bra bit slitet hår till en aningen kortare frisyr, men direkt efter jag kommit ut från salongen kände jag att jag ville klippa av mer! Inte visste jag då att det skulle behöva gå ett år till innan jag äntligen satt där i stolen igen och nu har den frisyr jag vill! Så som jag har gått och längtat efter detta. Tror inte jag riktigt insåg det förens nu. Vilken befrielse det är! Ingen stor tova bak i nacken denna vinter inte. Ska bli kul att se hur det blir när det får växa ut och spännande att se hur lång tid det kommer gå tills jag känner ett behov av att klippa mig igen. Tänk att jag inte haft såhät kort hår sen jag var ca 3 år och att jag då längtade desperat efter att kunna ha långa flätor och helst svart hår som Mulan och Pocahontas.

Tror ej jag kommer orka hålla på att locka det såhär fint som frisören Sara från Eco Hair gjorde på mig, men en vacker dag ska jag lyckas göra en riktigt fin lockad frisyr äkta a la Marilyn Monroe.

Före:

Efter:

Så. Nu är det nog med bilder på mitt fejs för ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback