Svensk sommar osv...

Jag är så sjukt sockerberoende igen. Tanken socker finns konstant i mina tankar och detta är ett bevis på att inga av mina rutiner är i chack. Är otränad (märktes extra tydligt när jag var och klättra här om dagen och dog innan jag kommit upp för halva väggen) plus jag är trött konstant. Det är faktiskt inte såhär jag vill att min sommar ska va! Men jag måste förstås tillåta det hända ibland. Hursomhelst. Har varit en sväng i Skåne och firat en nybliven  stundet som ligger mig mycket nära hjärtat. Det har varit midsommar. En ganska värdelös högtid om ni frågar mig, men vi gjorde det så trevligt vi bara kunde här hemma och pratade om förintelsen, skolsystemet och annat sånt som är viktigt. Har även spontanköpt gröna kortet och gick på sum 41 med Daniel härom veckan. Underbart var det. Det är sånna här konserter som är värda att gå på. Nostalgiska emo/rockband som har små moschpits och massa power. Och så lite kattbilder på det. Kattbajs och annat smånajs ska som inte kostar pengar är vardag nuförtiden <3

\n

 

\n
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback