Trgrdn

Var på Trägården för några helger sen med Joel, Daniel, min bror, hans tjej och några fler. Har haft en ganska chill sensommar med enkla okrävande kompisträffar. Men sommaren tog lite gran slut på ett sätt eftersom jag har börjat plugga komvux matte och samhälle, det var dags att göra slut på det konstiga beteendet att bara drivit runt planlöst så som jag gjort sen jag kom hem från stora resan. Äntligen gör jag något som driver livshjulet framåt igen. Så allt flyter på typ som det ska ifall det var någon som undra. Det enda som inte riktigt är med mig är inspirationen för att teckna och skriva. Men det har den ju inte varit på ett bra tag iof...

 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0