Urban climbing













Gick upp imorse och drog iväg innan någon hade vaknat i lägenheten imorse för att dra till Münchenbryggeriet och klättra med kusin Emil, som föresten bor hos oss ett tag för att hänga från rep ifrån Globen och andra byggnader i Stockholm. Alltså han är industriklättrare just nu. Jag invigde mina klätterskor och klättrade utomhus för första gången. Kul grej att klättra utomhus och ändå vara mitt i stan, med en riktigt grym klättrare som hade många knep och nya fraser till mig. Har lärt mig så mycket idag och fått en ny klätterpolare! Ont om sånna. Efter det te i thermos (en värld utan te är ingen värld enligt Emil) och vegetarisk buffé på Hermas. Känner att jag fångat dagen och verkligen kan chilla nu resten av helgen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va häftigt!

2015-09-05 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0